Logg inn eller ring, så finner vi en løsning.
Vi er her for å hjelpe deg

Logg inn eller ring, så finner vi en løsning.

Do you have any questions or want to pay?

Did you know that we speak more than 30 different languages? You are in other words welcome to contact us even if you don't speak Norwegian. Click here to get to out English pages.


Har du en inkassosak hos oss?

Logg inn og få oversikt

Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål:

Jeg trenger betalingsinformasjon

Informasjon om beløp og KID

Du finner beløp og KID-nummer nederst på brevet du har fått fra oss. Du finner også informasjonen i portalen vår.

 

Jeg trenger betalingsinformasjon på e-post

Den aller raskeste måten å få betalingsinformasjon på er å logge inn på portalen. Hvis du ikke finner svarene du leter etter, er du velkommen til å ta kontakt med oss. Vi vil sende deg betalingsinformasjonen på e-post.

Hva er status på saken min?

Du kan enkelt sjekke status på saken din i portalen. Du kan også ta kontakt med oss.

Jeg ønsker en nedbetalingsplan

Du kan søke om å få en nedbetalingsplan når du logger inn på portalen vår. Du kan også ta kontakt med en av våre rådgivere. Vær oppmerksom på at vi ikke kan garantere nedbetalingsavtaler for alle saker.

Les mer om nedbetalingsplaner.

Saken bygger på feilaktig grunnlag

Logg deg inn på portalen vår for å melde en tvist eller ta kontakt med kundesenteret vårt så raskt som mulig.

Vi tar kontakt med kreditor og stopper inkassoprosessen inntil videre.

Hvis vi får bekreftet at du er forpliktet til å betale gjelden, vil vi fortsette inkassoprosessen. Vær oppmerksom på at kreditoren kan søke om at gjelden drives inn gjennom rettslige skritt hvis du ikke betaler og det ikke foreligger en tvist.

Les mer om inkassoprosessen.

Se alle ofte stilte spørsmål ›

Ønsker du å kjøpe inkassotjenester?

Gå til bedriftstjenester