COVID-19 

Les mer om hvordan du kan kontakte oss her.

Rådgiver i Lindorff

Vil du jobbe med kundeservice i et spennende fagfelt med høyt tempo og gode karrieremuligheter i et anerkjent og markedsledende selskap?

Som en del av Intrum, er Lindorff Europas markedsledende inkassobyrå, med et spekter av tjenester innen kredittstyring og finansielle tjenester. Vi er stolte av vår 120 år lange historie, men fremfor alt er vi spente på tiden som ligger foran oss. Avdeling Faktura & Kundeservice er underlagt divisjon Operations. Teamene jobber med fakturahenvendelser og kundeservice på vegne av våre kunder. Vårt hovedarbeidsverktøy er telefoni.

Vi kan tilby deg utfordrende oppgaver og muligheten til å bidra i et veldig godt arbeidsmiljø hvor du blir tatt godt imot av kollegaer som legger vekt på lagånd, samarbeid og utvikling. Opplæringen foregår via on-the-job training med oppfølging av avdelingsleder videre.

Hvordan blir din nye hverdag? Dette blir dine ansvarsområder:

Rådgivning og kundekontakt via innkommende henvendelser både via telefon, chat og skriftlige kanaler. Noe utgående samtaler for å hjelpe og gi råd for å finne gode løsninger for begge parter.

Vi ser etter deg som er:

  • Tallsterk, effektiv, har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk både skriftlig og muntlig
  • Du trives i et miljø hvor KPI og målinger er en del av din hverdag
  • Tålmodig, god til å lytte og har stort kundefokus
  • Nysgjerrig, ambisiøs, trigges av resultater
  • Du har høy arbeidskapasitet, er fremoverlent og engasjert
  • Løsningsorientert og liker å jobbe med folk og finne gode løsninger
  • Du trives med å jobbe i et høyt tempo, er omstillingsdyktig
  • Du trives å være en del av et team, er ansvarsbevisst og har et sterkt ønske om å lykkes sammen med resten av teamet.

Vi ser etter deg som har:

  • Min. 1-2 års høyskoleutdanning
  • Kjenner deg igjen i våre kjerneverdier: løsningsorientert, dedikert, empatisk og har god etisk standard
  • Erfaring fra kundesenter er en fordel
  • Vi forventer at våre søkere har ryddig økonomi.
  • Stillingene er fulltidsstillinger, arbeidstid er fra 0800-1600 Arbeidssted for stillingen vil være ved Lindorff Norge sitt kontor i Røyken

Vil du bli vår kollega?

Er du nysgjerrig på om dette er noe for deg? Ta kontakt med Avdelingsleder, Faktura & Kundeservice Anine S. Kjølstad på e-post: anine.kjolstad@lindorff.com

Vi ser frem til å høre fra deg!

I søknadsprosessen ber vi deg laste opp CV, søknadstekst og husk også vitnemål fra videregående skole!


Er du vår nye rådgiver?

Søk på stillingen i dag