Advarer mot falske SMS-er 

Obs! Vi har oppdaget at det blir sendt ut falske tekstmeldinger fra Intrum. Ikke trykk på lenken i SMS-en eller oppgi personlig informasjon. Les mer om svindelforsøket her.

Les mer ›

Jeg har betalt

Har du spørsmål om en betalt faktura eller inkassokrav? Følg stegene på denne siden.

Jeg har mottatt et brev på noe jeg har betalt

  1. Dobbeltsjekk at saken er betalt: Logg inn på portalen for å sjekke status på inkassosaken din. Det tar ofte 1-4 virkedager for at en betaling skal bli registrert hos oss. Hvis du nettopp har betalt, kan du sjekke status på saken igjen om et par dager.
  2. Send kvittering på betalingen: Om du har betalt direkte til kreditor, trenger vi en kvittering på denne betalingen. Du kan logge inn på portalen for å gjøre dette.
  3. Sjekk at du har dekket alle kostnadene: Dersom du har betalt etter forfall og inkassoprosessen har startet,  må du også dekke purre- og/eller inkassokostnadene.
Kontakt oss