Forretningsorientert prosjektleder

Vil du lede prosjekter som bidrar til å utvikle forretningen vår?

Om stillingen

Lindorff har en viktig samfunnsrolle for å sikre en sunn økonomi. Vår kjernevirksomhet handler om å hjelpe folk med deres betalingsutfordringer. Vår ambisjon er å gjøre det enklere å være kunde hos Lindorff, gjennom å redusere friksjon i kundereisen, og å skape verdi for våre kunder ved å gjøre det enklere for våre kunders kunder. 

Vi styrker vårt team i PMO-avdelingen, og søker en prosjektleder som vil være sentral i å videreutvikle produkter og konsepter innenfor hele produktporteføljen til Lindorff Norge. I rollen som prosjektleder blir du kritisk for utviklingen av fremtidsrettede løsninger. Du vil ha et stort kontaktnett internt i organisasjonen, og jobbe for å identifisere muligheter og prosjekter som skal videreutvikle Lindorff og våre kunder.

Dine hovedoppgaver vil være å

•    Kartlegge, planlegge, gjennomføre og evaluere prosjekter på tvers av organisasjonen
•    Lede prosjekter med fokus på forretning og utvikling, og sikre et godt samarbeid med IT
•    Kontinuerlig vurdere markedsmuligheter og trender hos kunder og konkurrenter
•    Selge inn prosjektinitiativ, skape fokus og engasjement til endringsprosjekter

Hvem er du?

Vi søker deg som har bakgrunn som konsulent eller tilsvarende prosjektroller fra større selskaper, blandet med god forretningsforståelse og kommersiell interesse. Du har erfaring med å drive prosjekter eller prosesser fra A-Å i tillegg til relevant høyere utdannelse.

Rollen jobber på tvers av organisasjonen, og involverer og engasjerer kolleger, kunder og samarbeidspartnere. Derfor er det sentralt at du gjennom god kommunikasjon evner å skape gode relasjoner med mennesker på ulike nivåer. For å lykkes i rollen er det viktig at du er proaktiv, løsningsorientert og ser muligheter. Rollen vil jobbe både med lokale norske prosjekter og prosjekter på tvers av konsernet.

Vi tilbyr

Vi tilbyr utfordrende oppgaver, gode utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser i et fremtidsrettet selskap. Du vil bli en del av et hyggelig arbeidsmiljø, som legger vekt på omtanke, samarbeid og utvikling. Arbeidssted for stillingen vil være ved Lindorff sitt norske hovedkontor i Oslo. Vår nye prosjektleder vil jobbe i PMO-avdelingen, som i dag består av totalt 10 personer.

 

Send søknad og CV til The Assessment Company innen 10.november, og fortell oss hvorfor nettopp du bør bli vår nye prosjektleder. For spørsmål om stillingen, ta kontakt med våre rådgivere i The Assessment Company AS, Elin Midtskogen telefon 400 75 243 og Bård Nordby 922 87 160.

Om Lindorff

Lindorffs visjon er å lede folk flest og bedrifts-Norge til en sunn økonomi. Vi hjelper folk med å finne gode løsninger på deres betalingsutfordringer, samtidig som vi hjelper bedrifter med å redusere risiko. Lindorff er en del av Intrum, et internasjonalt konsern med over 9000 medarbeidere i 24 markeder. Med 700 medarbeidere i Oslo, Røyken, Bergen og Trondheim er vi det største selskapet i vår bransje i Norge. Lindorff leverer et bredt spekter av økonomiske tjenester innen inkasso, fakturering, analyse, låneadministrasjon og porteføljekjøp.


Søk stillingen som prosjektleder